Наличните правила са валидни за цялата конференция. Те са задължителни във всички случай (изключения могат да се правят само за хората от екипа).
Правилата са поставени за да създадат удобна и положителна атмосфера на комуникация. Ако установената форма на комуникацията не ви удовлетворява , тогава въздържайте се от участието на тази конференция.
I. Регистрация на потребител. 1. След като сте се регистрирали в сайта се съгласявате със Правилата.
2.За да се регистрира потребител, трябва да предостави активен e-mail. Ние гарантираме неприкосновеност на предоставената информация.
3.Изборът на потребителско име (прякор) е вашия прерогатив. Администрацията запазва правото за взимането на мерките за употребата на "спиране на Прякор" , ако неговата употреба нарушава предимно приетите правила, и стандарти за етик например да обижда другите потребители от форума. Регистрацията за прякорите, наподобяваща съществуващите, така че те да могат да заблудят други потребители от форума, е отхвърлена.
II. Правила на поведението във форума.
1.Употребата на "псувни" и оскърбителни думи е стриктно забранено.
2.Каквото и да е рекламиране е силно забранено.
3.Вашият подпис във форума неможе да бъде по-дълъг от 2 реда.
III. Писане на съобщения.
1.Когато пишете съобщения, трябва да ги пишете на правилното място (правилната тема). В противен случай се трие.
2.Преди да правите нова тема, проверете в търсачката на форума дали не е направена същата тема, за да не се повтарят.
3.ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се пише на кирилица ! Внимавайте да не допускате грешки при писане - това ще говори лошо за Вас.
IV. Връзка между потребители и администрация.
1.Администрацията следва правила за управление на всички действия във форума.
2.Потребителя е длъжен да спазва правилата за управление на форума.
Администраторите запазват правото да променят по всяко време Правилата и потребителите на сайта ще са длжжни да се съобразяват с тях.